Sunday 25 September 2011

UPSR

13,14,15 September 2011 tarikh yang ditetapkan oleh kementerian....Ehhh....asal skema giler ayat aq.....sori yer guys.....assalamualaikum...apa khabar .....sehat/sedang tenat ataupun dalam keadaan koma....gurau jer jgn ambil hati bagi sesiapaa yg baca blog jahanam aq nie.....hurmmmm bagi murid tahun 6 di seluruh dunia ...amacam senang jawab UPSR...oppps sori ..org ambik upsr kat malaysia jer...paper jerla ....bagi aku UPSR kacang jer....(masalahnyer sciene bapeks susah) tapi takper aq x tinggal kosong pon yangg susahh....


Nak share cerita sikit tahun lepas ... aku dapat sciene 56% ...... teruks kan...tapi tu bkn apa yg aku nak cewrita ni pasal time jwb periksa...soalan2 yg susah aku tinggal dula pastu baru jwb.....tapi masalah nyer jawapan yg aku bagi tu semua salah sbb aku jawab entah atas kertas tuh.....aku yakin korang x faham aper yg aku ckp sbbb aku pon x paham....


HAHAHA 

DAh latu guys aku dah penat taip nie....
BYE ... HOPE JUMPER LAGI BEILA MASA....
Love, Qizz

No comments:

Post a Comment